Kliendikaart
Viiking Spaa Hotelli kliendikaart maksab 4 eurot, seoses sellega palume Teil teha ülekanne
AS Taastusravikeskus Viikingi panga konto numbrile:
SEB pank A/A EE551010902001513008
SWIFT kood: EEUHEE2X või
Swedbank AA EE192200221011598775
SWIFT kood: HABAEE2X
Palume selgitusse kirjutada: “Kliendikaardi arveldus+oma nimi”. Anname Teile koheselt teada, kui raha on laekunud ja kaart valmis. Kaardi saab kätte hotelli vastuvõtust.
Kui soovite saada kaarti posti teel, lisandub saatmiskulu 3 eurot.
Viiking Spaa Hotelli kliendikaart on meiepoolne tunnustus oma püsiklientidele, et toetada neid eripakkumiste ja soodustustega ning hõlbustada oma püsiklientide kiiret teenindamist.
Kliendikaardi kasutamise reeglid
- Kliendikaart ei ole krediitkaart ega maksekaart vaid sooduskaart.
- Kliendikaart on personaalne ja nimeline ning teda on keelatud kasutamiseks edasi anda kolmandatele isikutele.
- Kliendikaardist tulenevad soodustused kehtivad ka kõigi nende isikute kohta, kes kasutavad samaaegselt koos kaardiomanikuga sama teenust (või ostavad samast kohast kaupa), tingimusel, et tasumise nii enda kui ka kõikide oma kaaslaste eest sooritab kaardiomanik ise.
- Soodustuse saamiseks tuleb kliendikaart esitada enne ostu sooritamist, et vältida hilisemaid arusaamatusi.
- TRK Viiking AS teenindajatel on õigus nõuda kaardiomanikult isikut tõendavat dokumenti. Kui ilmneb, et kaart on antud kasutamiseks teisele isikule, on teenindajal õigus kaart selle esitajalt ära võtta.
Palume esitada kliendikaart enne ostu sooritamist.
Soodustus kehtib ainult kliendikaardi esitamisel enne maksmist!
- Kliendikaart ei anna eelisjärjekorraõigust kohtade saamiseks või teenindamiseks, st. kliendikaart tagab soodustuse vabade kohtade olemasolul.
- Korraga kehtib ainult üks soodustus (s.t. kliendikaart ei anna lisasoodustust eripakkumiste korral).
- TRK Viiking AS informeerib klienti kõigist kliendikaardiga kaasnevatest soodustustest, taotluses märgitud e-mail kaudu.
- Kliendikaardi kaotamisest või vargusest on kaardi kasutaja kohustatud teatama e-maili aadressil info@viiking.ee. Kaotatud, varastatud või rikutud kaardi asendamiseks duplikaadi saamisel tuleb tasuda teistkordne väljastusmaks 4 eurot.
- AS TRK Viiking jätab endale õiguse teha muudatusi püsikliendiprogrammis.
Kliendikaardi väljastamise reeglid
- Kliendikaardi (edaspidi kaart) saamiseks saab taotluse esitada koduleheaadressil www.viiking.eu või e-maili teel aadressil info@viiking.ee.
- Kaart väljastatakse eraisikule, kes täidab kliendikaardi taotluse kohustuslikud väljad.
- Taotlus on õigus jätta rahuldamata, kui taotluse kohustuslikud väljad on täitmata.
- Kaardi kättesaamiseks tuleb taotlejal tasuda 4 eurot ja esitada isikut tõendav dokument.
- Kliendikaarti saavad tasuta taotleda isikud, kes on Viikingis puhkamas käinud vähemalt 3 korral.
- TRK Viiking omab õigust teha muudatusi kliendikaardi programmis ja programmiga liitumise tingimustes.
Kliendikaardi soodustused
Kliendikaardi soodustused SPA Viikingis:
- Lõõgastus- ja ravipaketid -15% (välja arvatud eripakkumised)
- Protseduurid -10% (välja arvatud eripakkumised)
- Lobby baari menüü (välja arvatud tubakatooted ja veekeskuse baar) -10%
- Ilusalong -5 % (välja arvatud eripakkumised)
- -15 % vee- ja saunakeskuse pileti letihind (ei kehti sooduspiletile)